Srdcem každého kolejového vozidla je pohonná jednotka. Dvě nové přicházejí z produkce společnosti SKD TRADE. Jedná se o dvě verze spojení trakčního alternátoru s dieselovými motory.
Synchronní trakční alternátor typu TA614 SKD003 je pro obě pohonné jednotky stejný, jedná se o čtyřpólový, dvouložiskový stroj s vestavěným budícím alternátorem A414, projektovaný a vyrobený v souladu s normou ČSN EN 60 349-1 (IEC 349). Alternátor je určen pro napájení elektrické výzbroje dieselelektrických kolejových vozidel. Statorové vinutí trakčního alternátoru je třífázové, zapojené do Y, vestavěný šestipólový, třífázový budicí alternátor A414 s usměrňovačem buzený DC proudem z externího zdroje.
TEDOM – TD 310 R6H TA 26 je vznětový motor přeplňovaný turbodmychadlem, s mezichladičem plnicího vzduchu, kapalinou chlazený, ležatý, řadový, šestiválec s přímým vstřikem paliva. Vačkový hřídel a olejové čerpadlo poháněné ozubenými koly. Písty z lehké slitiny jsou chlazeny postřikem oleje z klikové skříně. Dodatečné ošetření výfukových plynů zajišťuje oxidační katalyzátor s filtrem pevných částic DPF a katalyzátor SCR s řízeným vstřikováním kapaliny AdBlue.
MTU 6H 1800 R je pak ležatý (horizontální) řadový přeplňovaný šestiválec, čtyřdobý s přímým vstřikem paliva a elektronickým regulátorem výkonu. Dále obsahuje vysokotlaký vstřikovací palivový systém s centrálně umístěnou tryskou (PLD), přeplňování s mezichladičem vzduchu (vzduch/vzduch), systém SCR, výfukový tlumič s katalyzátorem a vstřikování AdBlue s dávkovací a měřicí jednotkou Starter 24V. Oba dieselagregáty využívají pružnou spojku CENTAMAX