Nedostatek studentů na technických fakultách a nedostatek zaměstnanců na technických pozicích. To je realita, na níž se už několik let nic nemění. Změnit to chce nový projekt KÝM BUDU, který spouští vydavatelství Konstrukce Media.
„Platformu jsme vytvořili s cílem řešit dlouhodobý a palčivý problém nedostatku odborníků v technických profesích, uvědomujeme si nutnost podpory zavedení duálního vzdělávání v České republice stejně jako tomu je v okolních zemích,“ říká výkonná ředitelka vydavatelství Konstrukce Media, andragožka a propagátorka mimoškolního vzdělávání Dagmar Šír.

„Jsem přesvědčena, že projekt KÝM BUDU může být dobrým nástrojem pro HR marketing i recruitment všech společností. Platforma KÝM BUDU bude efektivně pomáhat především v employer brandingu čili v systematickém budování značek zaměstnavatelů na trhu práce. Prostřednictvím webu i sociálních sítí osloví minimálně milion mladých lidí i jejich rodičů a pedagogů,“ slibuje.
KÝM BUDU je inovativní webový magazín zaměřený na žáky základních a středních škol ve věku 12 až 18 let, ale i jejich rodiče a pedagogy. Pro maximální dosah mezi mladou generací bude tato platforma denně aktivně působit na sociálních sítích, na Instagramu, YouTube, TikToku, kde nabídne poutavý obsah pro Generaci Z i Alfa. Spíše pro rodiče pak na Facebooku. Důležitým aspektem projektu je, že bude přístupný zdarma pro děti, rodiče i pedagogy.