Na přelomu tohoto a příštího roku bude do provozu v Srbsku nasazeno 21 moderních čtyřvozových nízkopodlažních jednotek FLIRT3 od firmy Stadler, které jsou vybaveny AMiT diagnostickými HMI. Tyto odolné panelové počítače řady APU se starají o sbírání a zobrazování diagnostických dat vozidlových technologií celé vlakové soupravy.
To ale není jediný úspěšný projekt v zahraničí, na kterém se podílí AMiT. Firma také dodala komunikační zařízení, která zprostředkovávají spolehlivé připojení požárních hlásičů k vozidlové síti MVB, německé firmě WAGNER Bayern. Jedná se o osvědčené MVB/CAN převodníky s redundantním přenosem signálu mezi sítěmi MVB a CAN. Během tohoto roku byla také úspěšně dokončena dodávka AMiT řešení pro hlasovou komunikaci čtyř vlakových jednotek DMU-600 polské společnosti PESA, které integrovala rovněž polská společnost R&D PLUS. Tato komunikace zahrnuje jak systém klasické hlasové komunikace, tak i systém tísňového volání.
Od počátku letošního roku jezdí na slovenských regionálních trasách 20 nových třívozových motorových jednotek DMJ 861-2, které vyrábí ŽOS Vrútky a provozuje Železničná spoločnosť Slovensko (ŽSSK). Tyto jednotky jsou vybaveny stavebnicovým IP dohledovým systémem ACASYS VS, který zajištuje monitorování jak prostoru cestujících jednotlivých vozů, tak i venkovního okolí DMU jednotky, kde plně nahrazuje roli zpětných zrcátek. Jelikož se IP dohledový systém od AMiT v plném provozu osvědčil, rozhodla se ŽOSka implementovat obdobné řešení IP dohledového systému i do motorových jednotek následující série.