Zahrnuje také servis a údržbu těchto jednotek po dobu 35 let, proto požadavek na dodávku dvojkolí s minimálními požadavky na údržbu. Konstrukci dvojkolí s pryží odpruženými koly BONATRANS optimalizoval s ohledem na minimální náklady životního cyklu (LCC) celého dvojkolí.
Hnací a běžná dvojkolí používají stejnou konstrukci pryží odpruženého kola, kdy hnací dvojkolí má hmotnost 889 kg, běžné 833 kg. Každé dvojkolí je osazeno jedním brzdovým kotoučem o průměru 500 mm. Kolo průměru 720 mm váží 269 kg, přičemž obruč kola má vysokou odolnost proti opotřebení díky speciálnímu materiálu BONASTAR®B6. Nápravy jsou vyrobeny z materiálu EA4T.
Dodávky poběží postupně až do roku 2023. Jde o první dodávky pryží odpružených kol do Velké Británie. Inovativní řešení optimalizující náklady údržby je recept na úspěch ve většině zemí světa a typů kolejových vozidel. Brexit nebrexit.