Pro korejské vysokorychlostní tratě jsou určeny elektrické jednotky KTX-Eum, dříve EMU-260. Vyrábí je společnost Hyundai Rotem. Souprava s celkovou délkou 150,5 metru a maximální rychlostí 260 km/h je převážně vyrobena z hliníku a napájena trakčním napětím 25 kV/60 Hz AC. K vlastnímu pohonu jsou použity třífázové indukční motory.
Konstrukcí hnacích a běžných dvojkolí, následně výrobou kol a náprav pro dvojkolí, pověřil výrobce vozů bohumínský BONATRANS. Hnací dvojkolí je osazeno brzdovými kotouči v kole, běžné má tři kotouče nalisované na nápravu. Jak hnací, tak běžné nápravy jsou vyrobeny z materiálu EA4T. Kola pak z BONASTAR®ER8, vylepšené jakosti oceli zajišťující delší proběh/životnost, resp. snížené LCC. Dvojkolí stejné konstrukce bylo použito i pro další projekt stejného výrobce, EMU-320, který má krom vyšší rychlosti o dva vozy delší soupravu (osm oproti šesti).
„Oba projekty mají potenciál stovek vozů v následujících letech. Svou účastí posilujeme postavení dodavatele první volby v dodávkách dvojkolí pro nová osobní kolejová vozidla, resp. specificky zvyšujeme tržní podíl v Koreji, na jednom z našich klíčových trhů mimo Evropu“, poznamenal Jakub Weimann, člen představenstva.
BONATRANS dodává dvojkolí a jeho části do 80 zemí světa na pěti kontinentech.