Přední výrobce vozidel pro veřejnou dopravu v Evropě, skupina Škoda Transportation spustila nový design webu skoda.cz od kreativního studia Brainz Disruptive. Webové stránky jsou dostupné ve čtyřech jazykových mutacích a slouží k prezentaci jak celé skupiny, tak všech dceřiných společností. Škoda Transportation je součástí Skupiny PPF.
„Nový design naší webové prezentace ještě více posílí vnímání značky Škoda Transportation jako jednoho z nejsilnějších hráčů v oboru. Zákazník se tak bude lépe orientovat v naší široké nabídce produktů, novináři si zase najdou jednoduše fotografie, videa či nové aktuality ke všemu, na čem pracujeme. K tomu všemu slouží sekce Newsroom, kde je přehled toho nejnovějšího ze sociálních sítí skupiny,“ popisuje Milan Kosař, ředitel korporátní komunikace a marketingu Škoda Transportation.
Ti nejvěrnější si pak mohou prolistovat časopisem Škodovák a dozvědět se něco o dění a lidech ze skupiny. V tuto chvíli má web čtyři jazykové mutace (čeština, angličtina, němčina a ruština) a již nyní se pracuje na finské verzi webu. „Do budoucna jsme pak připraveni udělat ještě další zahraniční verze, a to dle našich byznysových potřeb,“ doplnil Milan Kosař. Novinkou je také možnost zaregistrovat se na odběr newsletteru. Skupina bude skrze něj informovat nejen o uplynulých novinkách, ale i svých plánech či aktuálních volných pozicích.
„Naším záměrem bylo odprezentovat Škoda Transportation jako silnou skupinu s praxí sahající až do dob Rakouského císařství, jež hledí vpřed a definuje budoucnost veřejné dopravy pro celý svět. Od zdymadel pro Suezský průplav až po tramvaje v Helsinkách. Klíčová pro nás byla pohodlná orientace uživatele, která na tak rozsáhlých webech jako je Škoda Transportation často trpí na úkor velkého množství informací. Pro maximální komfort uživatele jsme se rozhodli pro navigační levé menu a přehledné rozcestníky, pomocí kterých se uživatel snadno zorientuje a rychle najde odpověď,” vysvětluje Filip Černý, Art Director Brainz Disruptive.
„Po estetické stránce jsme navázali na zavedený brand okřídleného šípu a vložili ho do kontextu moderního webdesignu, kde se propojuje výrazná typografie, animované interakce a vzdušný layout vyprávějící příběh Škodovky formou lehce stravitelnou pro dnešní uživatele webu,” dodává.